Galerie: Vjezdová brána v Tučapech chybí. Kvůli geologickému podloží

Skloňovaná byla nesčetněkrát. Jenže rekonstrukce silnice II/430 je u konce a po vjezdové bráně na začátku Tučap, která měla usměrňovat rychlost aut rozjetých z kopce ve směru od Vyškova, není ani památky. Skloňovaná byla nesčetněkrát. Jenže rekonstrukce silnice II/430 je u konce a po vjezdové bráně na začátku Tučap, která měla usměrňovat rychlost aut rozjetých z kopce ve směru od Vyškova, není ani památky. Skloňovaná byla nesčetněkrát. Jenže rekonstrukce silnice II/430 je u konce a po vjezdové bráně na začátku Tučap, která měla usměrňovat rychlost aut rozjetých z kopce ve směru od Vyškova, není ani památky. Skloňovaná byla nesčetněkrát. Jenže rekonstrukce silnice II/430 je u konce a po vjezdové bráně na začátku Tučap, která měla usměrňovat rychlost aut rozjetých z kopce ve směru od Vyškova, není ani památky. Skloňovaná byla nesčetněkrát. Jenže rekonstrukce silnice II/430 je u konce a po vjezdové bráně na začátku Tučap, která měla usměrňovat rychlost aut rozjetých z kopce ve směru od Vyškova, není ani památky. Skloňovaná byla nesčetněkrát. Jenže rekonstrukce silnice II/430 je u konce a po vjezdové bráně na začátku Tučap, která měla usměrňovat rychlost aut rozjetých z kopce ve směru od Vyškova, není ani památky. Skloňovaná byla nesčetněkrát. Jenže rekonstrukce silnice II/430 je u konce a po vjezdové bráně na začátku Tučap, která měla usměrňovat rychlost aut rozjetých z kopce ve směru od Vyškova, není ani památky. Skloňovaná byla nesčetněkrát. Jenže rekonstrukce silnice II/430 je u konce a po vjezdové bráně na začátku Tučap, která měla usměrňovat rychlost aut rozjetých z kopce ve směru od Vyškova, není ani památky. Silnice II/430 má první etapu rekonstrukce za sebou, po vjezdové bráně na začátku Tučap, která měla usměrňovat rychlost aut rozjetých z kopce ve směru od Vyškova, ale není ani památky.