VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Akvapark byl loni v minusu

VYŠKOV - Zdražování cen energie a léta nezvyšované vstupné. To jsou důvody, proč lidé platí více za pobyt ve vyškovském akvaparku.

11.7.2007
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Martina Grycová

„Provozní náklady přesáhly o sedmdesát tisíc korun příjmy. Přitom všechny předchozí roky jsme byli z hlediska provozu v zisku. Zvýšením vstupného chceme zabránit tomu, aby se situace opět opakovala,“ vysvětlil ředitel Vyškovských služeb David Olejníček.

Lidi podle něj vyšší vstupné neodradilo. V květnu přišlo do akvaparku dokonce o šest tisíc návštěvníků více než v minulém roce. „Bazén tak vydělal ve srovnání s květnem 2006 o přibližně o třistapadesát tisíc více,“ prohlásil ředitel.

Olejníčkovi dělá více starostí ztráta, kterou akvapark má díky odpisům nemovitého majetku. „Každý rok bychom měli vydělat tři miliony korun, abychom měli peníze na odpisy. To se ale většinou nedaří. Díky tomu nemáme peníze na rozsáhlejší opravy či zlepšování služeb,“ řekl.

Nedávnou rekonstrukci sociálního zařízení venkovního areálu tak z velké části platilo město a Vyškovské služby mohly dát jen půl milionu korun. „Budeme muset začít diskutovat o tom, jak změnit situaci. Zatím jsou na provoz peníze. Nikoho to proto moc nepálí, ale kvůli dlouhodobějšímu rozvoji je to potřeba,“ vysvětlil Olejníček.

Chtěl by proto přilákat sponzora, který by byl schopný poskytnout dostatek peněz. „Třeba nějaký výrobce energie, který by u nás získal reklamu, by rázem mohl vyřešit mnohé problémy. Akvapark by měl peníze na placení odpisů, ale také dost na zlepšování služeb,“ prohlásil ředitel Vyškovských služeb.

K diskusi o budoucnost plaveckého areálu jsou připraveni i někteří radní. „Osobně bych dala přednost, kdyby město pověřilo někoho, kdo by tam podnikal na základě mandátní smlouvy. Ta by mu dala svobodu provozovat určité služby,“ uvedla Dagmar Nepeřená. Podle ní by sice město dál muselo platit nákladnější opravy, částky by ale byly menší.

11.7.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto.

Hřbitovní a Cukrovarskou ve Vyškově ještě čekají kosmetické úpravy

Panelová diskuze Deníku Rovnost s jihomoravským hejtmanem Bohumilem Šimkem a pozvanými hosty.
AKTUALIZOVÁNO
62

Chceme přitáhnout do kraje mozky, teď se sem ale nemají jak dostat, řekl hejtman

Michal Tung o EET: Také Vietnamci pořizují pokladny na poslední chvíli

Zavedení elektronické evidence tržeb se od března nevyhnou ani vietnamští obchodníci. Jejich počet se odhaduje na 20 tisíc a jejich tržby podle odhadů mohou mezi maloobchodníky činit až 70 procent. Na konci loňského roku mělo v ČR trvalý pobyt přes 48 tisíc Vietnamců. Na jejich přípravu na zásadní změnu pro způsob obchodování se Deník zeptal vietnamského podnikatele Michala Tunga, který na ni své krajany již několik měsíců připravuje.

Ondřej Zelinka. Vyškovský rodák, který vedl Vídeň

Vyškov, Vídeň - Ve Vídni po něm pojmenovali ulici, symbolicky mu věnovali vitráže v chrámu svatého Štěpána, má tam sochu. Současní Vyškované jej ale podle historiků příliš neznají. Přestože se Ondřej Zelinka stal ve své době jedním z nejmocnějších mužů Evropy, ve Vyškově, jeho rodném městě, se nedočkal ani pamětní desky.

Na stáří do domova? Penzisté musí čekat i roky

Blanensko, Vyškovsko – Měsíce ale i roky můžou čekat staří lidé, než se dostanou do domova důchodců. Například v Domově pro Seniory v Letovicích na Blanensku s kapacitou dvaasedmdesát osob přijali loni šestnáct nových obyvatel. Aktuálně přitom mají padesát žádostí starých lidí, kteří by péči domova aktutně potřebovali.

AKTUALIZOVÁNO

VIDEO: Vandalství, nebo klukovina? Děti skákaly po hrobech

Oslavany /ANKETA/ - Hřiště z místního hřbitova udělala v Oslavanech na Brněnsku parta školáků. Hroby používali jako prolézačky a všechno si natáčeli. Video nyní koluje sociálními sítěmi. Otec chlapců už se veřejně omluvil.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies