Zdroj: Wikimedia Commons, Lothar Spurtzem, CC BY-SA 2.0
Joakim Bonnier s vozem Lola v boxech osudného závodu 24 hodin Le Mans 1972.
Zdroj: Wikimedia Commons, ZANTAFIO56, CC BY-SA 2.0
Tratoví komisaři pomáhají na kola Bonnierovu Maserati 200S po havárii při závodu Kanonloppet ve Švédsku.
Zdroj: Wikimedia Commons, Johan Brun, CC BY-SA 3.0
Bonnier v plné jízdě na Targa Florio 1966 s vozem Porsche 906.
Zdroj: Wikimedia Commons, neznámý autor, volné dílo
Joakim Bonnier u svého Maserati 200S po havárii při závodu Kanonloppet ve Švédsku.
Zdroj: Wikimedia Commons, Johan Brun, CC BY-SA 3.0
Jo Bonnier při závodu 24 hodin Le Mans v roce 1969 hájil barvy týmu Ferrari Scuderia Filipinetti.
Zdroj: Wikimedia Commons, ZANTAFIO56, CC BY-SA 2.0
Bonnier v kokpitu McLarenu M7C v roce 1971.
Zdroj: Wikimedia Commons, Lothar Spurtzem, CC BY-SA 2.0
V roce 1960 jel Bonnier závod Targa Florio s vozem Porsche 718.
Zdroj: Wikimedia Commons, Louis Klemantaski, volné dílo
Bonnierovo Maserati 200S opět na kolech po havárii při závodě Kanonloppet ve Švédsku.
Zdroj: Wikimedia Commons, Johan Brun, CC BY-SA 3.0
Joakim Bonnier v roce 1962 s vozem Porsche F1.
Zdroj: Wikimedia Commons, Lothar Spurzem, CC BY-SA 2.0
Při ávodu 1 000 kilometrů Nürburgring v roce 1963 skončil Bonnier v příkopu vedle trati.
Zdroj: Wikimedia Commons, Lothar Spurtzem, CC BY-SA 2.0
Bonnier za volantem Chaparralu v roce 1966.
Zdroj: Wikimedia Commons, Lothar Spurtzem, CC BY-SA 2.0
Švédsnký automobilový závodním Joakim Bonnier v roce 1966.
Zdroj: Wikimedia Commons, Lothar Spurtzem, CC BY-SA 2.0
Ferrari Scuderia Filipinetti pro závod 24 hodin Le Mans.
Zdroj: Wikimedia Commons, Kelly Smith, CC BY-SA 2.0
Porsche 718 se kterým v roce 1960 Joakim Bonnier jel závod při 12 hodin v Sebringu.
Zdroj: Wikimedia Commons, Nunos porsche Museum, CC BY-SA 3.0