Návrh třídveřové karosérie
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zadní partie už byla shodná s vyráběnými verzemi
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Bohumil Drbohlav a Petr Hrdlička (vpravo) nad italskými návrhy designu
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
Tento vypadal docela zajímavě
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
Na zádi se objevila propojená světla
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
Takto vypadala Škoda 781 s domácím návrhem designu
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
Toto je Bertoneho návrh interiéru
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
Tým konstruktérů při poradě
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
První prototyp v měřítku 1:1 měl dvoubarevný nárazník
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
Připravoval se také sedan
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
Pick-upy se vyráběly později
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
Záběr z premiéry v Brně
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
Auto mělo pro Škodu úplně novou koncepci pohonu
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
Interiér nebyl úplně sexy
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
Kufr měl být původně menší
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
Celkově mělo auto vyvážené proporce
Zdroj: Se svolením Škoda Auto
Motor z Favoritu pak v upravených podobách přežíval ještě dlouho
Zdroj: Se svolením Škoda Auto