Za vzornou spolupráci z poloviny května Míšu pochválila operátorka Helena Pokorná, která s ní hovor vedla. „Kromě toho, že se vzorně představila a uvedla zcela bezchybně svou adresu včetně upozornění, že se jedná o bytový dům, dokázala precizně a bez váhání zodpovědět všechny moje dotazy. Třeba jak dlouho matku bolí na hrudi,“ uvedla Pokorná.

Mladou ženu na místě ošetřila záchranářská posádka a lékař v setkávacím systému. „Pacientka cítila zrychlené bušení srdce a byla dušná, navíc měla pocity nevolnosti. Jednalo se o záchvat arytmie a vysoký tlak. Zaléčili jsme ji a převezli k další péči do nemocnice,“ informovala lékařka Helena Kučerová.

Matka už je podle informací záchranářů zdravotně v pořádku. „Jsem moc ráda, že je mamce líp. Má za sebou nějaká vyšetření, ale snad už bude všechno dobré. Snažila jsem se pomoct, jak nejlíp jsem uměla. Pomohl mi i bráška, který se o maminku staral, zatímco jsem telefonovala,“ svěřila se školačka.

Podle mluvčí jihomoravských záchranářů Michaely Bothové je při hovoru s operátory tísňové linky důležité uvést místo události. „Také říct, co se stalo, počet postižených, popsat co nejvýstižněji jejich zdravotní stav a hlavně odpovídat stručně a jasně na otázky. Hovor ukončuje vždy operátor," doplnila Bothová.