Extraligový klub zároveň příznivcům poprvé předvedl nové logo Komety. „Přemýšleli jsme, jak naše partnerství znázornit. Chtěli jsme vytvořit moderní sportovní autentické logo," prohlásil Petr Syřiště z pivovaru Starobrno.

Obě strany diskutovaly o podobě klubového „erbu" přes dva měsíce. „Konzultovali jsme ji všude. Chtěli jsme obě loga zakomponovat dohromady," uvedl Zábranský.

ČTĚTE TAKÉ: Kometa doma vítá sezonu s novým logem. Proti Kladnu

Tvůrci brali v potaz také historii klubu, který vznikl v roce 1953. „Pro Kometu je nezbytně nutná modrobílá kombinace. Chtěli jsme zachovat tradiční prvky loga kluba a celkově je posunout dál," doplnil Syřiště. Starobrno do hokejového loga promítlo tvar své "značky".

Nový klubový symbol mají hráči na dresech, zaplnil také Kajot Arenu. Partnerství se však rozvíjí ve více směrech. Kometě má v následujících letech zajistit především stabilitu v rozpočtu. „Je třeba si uvědomit, že tento rok jen na extraligový tým potřebujeme 82 milionů korun. Ale zároveň by byla ekonomická sebevražda se orientovat jen na jednoho partnera," zdůraznil Zábranský.

Hokejová Kometa a pivovar Starobrno navázaly užší spolupráci (vlevo obchodní ředitel pivovaru Jiří Daněk, vpravo majitel Komety Libor Zábranský.Více společných akcí

V Kajot Areně se bude čepovat Starobrno, oba partneři chtějí navázat na projekty Modré pivo nebo písečné sochy na náměstí Svobody, které v létě připomínaly extraligové stříbro. „Připravíme teď víc společných akcí, třeba gastronomických. Příznivci se mohou těšit na víc událostí i setkání s hráči," uvedl obchodní ředitel pivovaru Jiří Daněk.

„Chystáme ještě jedno překvapení, které se objeví v blízkém okolí haly. Bude to náš společný projekt a jakýsi svatostánek pro fanoušky," dodal Syřiště.

Brněnský klub mění logo, nikoli název. „Je pro nás důležité uchovat Kometu jako značku, stejně jako další velkokluby Sparta nebo Slavia," vysvětlil Zábranský.

Kometa v minulosti střídala jména i názvy podle dobové situace i vlastníků. Vznikla před devětapadesáti lety jako Rudá Hvězda Brno, pak se jmenovala například ZKL Brno nebo Zetor Brno. Na přelomu tisíciletí jí hrozil úplný zánik. V roce 2005 se stal stoprocentním vlastníkem Zábranský, který klub postupně vrátil mezi elitu.

Nové logo hokejové Komety  je inspirováno tvarem symbolu jeho nového generálního partnera Starobrna.
Nové logo hokejové Komety  je inspirováno tvarem symbolu jeho nového generálního partnera Starobrna.

SPOLEČNÝ ROZHOVOR MAJITELE KOMETY LIBORA ZÁBRANSKÉHO A OBCHODNÍHO ŘEDITELE PIVOVARU STAROBRNO JIŘÍHO DAŇKA ČTĚTE V PONDĚLNÍM VYDÁNÍ JIHOMORAVSKÝCH DENÍKŮ ROVNOST