Za tuto cenu zmizely výtluky i příčné a podélné trhliny. „Silnici jsme také sjednotili na normovou šířku. Další práce zahrnovaly nové propustky a opěrné zídky, obnovu odvodnění a vodorovného dopravního značení. Tím se stala silnice bezpečnější a je také pro řidiče komfortnější,“ zhodnotil Pokorný.

Řidiči mu dávají za pravdu. Úsekem často projíždí například Michal Šeliga. „Oproti stavu, ve kterém byla silnice ještě před nedávnem, je to skvělé. Konečně člověk nemá pocit, že jede po lesní cestě, ale skutečně po silnici druhé třídy. Jen by to ještě chtělo navázat na opravy v Rousínově a pokračovat v nich směrem na Brno,“ přál si Šeliga.

Částečně se mu jeho přání splní. Ještě letos na podzim totiž mají silničáři v plánu opravit úsek od Rousínova po křižovatku se silnicemi na Velešovice a Kovalovice. „Jedná se přibližně o dva kilometry. Čeká nás výměna asfaltových vrstev, obnova odvodnění, oprava nezpevněných krajnic, doplnění směrových sloupků, obnova vodorovného dopravního značení a také doplnění svodidel,“ vyjmenoval Pokorný.

S aktuálně dokončenou silnice II/430 mezi Tučapy a Vyškovem začali dělníci loni v říjnu. „Až na pár drobností byla stavba bez problémů,“ konstatoval Pokorný.