„Nejede už dva měsíce. Důchodci, těhotné ženy a matky s dětmi musí stát ve frontě v úmorném vedru, které na poště panuje. Je to trochu ostuda. Pracovnice na přepážce mi sdělila, že na opravu vyvolávacího zařízení nejsou peníze. Hlavně že pošta své služby zdražila, ale klienti musí postávat v takových frontách," poukázala třeba Vyškovanka Jana Dvořáková.

Se svou stížností se obrátila na facebookové stránky České pošty, kam napsala před čtrnácti dny stížnost. „Odpověď žádná. Nyní jsou prázdniny a oprava stále není zajištěná," poznamenala žena.

Podle mluvčího České pošty Matyáše Vitíka je vyvolávací systém pobočky v Dvořákově ulici mimo provoz z technických důvodů. „Jeho zrušení neplánujeme. Systém opravíme tak, aby sloužil dál svému účelu. V současné době ale vzhledem k technickým specifikacím nelze říci, kdy ho opět zprovozníme. Věříme, že zákazníci touto technickou závadou nebudou nijak poškození a za případné problémy se jim omlouváme," prohlásil Vitík.