Má sice dát práci asi sedmi stovkám lidí, ti však podle místních nebudou přijíždět jen po dálnici nebo takzvané staré silnici II/430 vedoucí z Vyškova do Brna. Obavy má třeba Eva Cupalová. „Pokud sem začnou lidé jezdit za prací a přibude kamionů, které budou do centra dojíždět, myslím, že to situaci s dopravou ještě víc zkomplikuje,“ okomentovala Cupalová.

Ilustrační foto.
Cedule od parkoviště u zámku ve Slavkově musí zmizet

Logistické centrum má začít stavět společnost Goodman. Na ploše o rozloze přesahující pětašedesát tisíc metrů čtverečních vyrostou tři haly pro lehkou výrobu a skladování. Jak má podnik vyřešenou dopravu, ale odmítl sdělit. „K dotazu se nebudeme jakkoliv vyjadřovat,“ řekla za společnost Tereza Petzová.

Logistické centrum· Se stavbou holubického logistického centra se třemi halami chce společnost Goodman začít v letošním roce.
· Stát má nejpozději v roce 2023.
· Momentálně se řeší, jak bude areál napojený na dálnici D1 a kudy k němu povede cesta.


Podle informací Vyškovského deníku Rovnost momentálně vzniká studie dopravního napojení logistického centra na dálnici D1. Jak uvedl starosta Holubic Stanislav Přibyl, obavy lidí tak nejsou na místě. „Nemyslím si, že by se měl zvýšit provoz v obci. Díky dálnici auta nemusejí přes vesnici vůbec jezdit,“ řekl. Obyvatelé nicméně poukazují, že do areálu budou jezdit lidé také odjinud než jen ze směru od Vyškova nebo od Brna.

Co se pak týká prací na napojení, jak už před časem uvedl mluvčí ředitelství silnici a dálnic Jan Studecký, dotknou se dálnice D1 i přilehlé silnice I/50. „Je proto možné, že komplikace při pracích na dálnici a křižovatkách nastanou. Bude problematické tam zaručit plynulost a bezpečnost provozu,“ přiznal Studecký.

Volby v Praze.
Jste nemocní a nejste schopni jít volit? Komise přijde za vámi domů