Podle ředitele brněnského závodu Davida Fialy je významným parametrem při vybírání vítězné firmy délka stavby. „U D46 byl náš předpoklad až dvě stavební sezony a zhotovitel nabídl sto devatenáct dnů. Peníze motivují stavební firmy, aby zefektivnily svoji práci," přiblížil Fiala.

Součástí rekonstrukce zhruba šest a půl kilometru dlouhého úseku je oprava povrchu, úprava mimoúrovňové křižovatky Vyškov nebo stavba protihlukové stěny u Pustiměři, kde silničáři zjistili překročení limitní hodnoty zvukové zátěže.

Plánovaná modernizace dálnice D46 z Vyškova po hranice Jihomoravského kraje.Plánovaná modernizace dálnice D46 z Vyškova po hranice Jihomoravského kraje. Pro zvětšení rozklikněte.Zdroj: ŘSDProměna mimoúrovňové křižovatky Vyškov představuje doplnění připojovacího pruhu a přestavbu připojovacího pruhu křižovatky se silnicí I/47. Tvar křižovatky zůstane zachovaný. Stavbaři osadí i nová svodidla.

Kdy přesně vysoutěžené sdružení firem s pracemi začne, nyní není jasné. Smlouva ještě není podepsaná. „Pokračují jednání se zhotovitelem před podpisem smlouvy," nechtěla předjímat termín mluvčí Ředitelství silnic a dálnic Lucie Trubelíková.