Kompletně se podle něj vyměňuje krov a střešní krytina v plném rozsahu, včetně nového železobetonového věnce. „Součástí prací jsou také opravy a vyvložkování komínů.. Ve druhé etapě pracují dělníci nad bytovou částí a nádražní restaurací,“ dodal Gavenda.

Čekárna je stále přístupná. V lokalitě je už tradičně rušno. „Já si myslím že oprava budovy vlakového nádraží je na místě. Přeci jen jezdí sem spousta lidí vlakem, ať už z řad místních, tak i turista. První co je přivítá je právě toto nádraží, takže za mě určitě opravu schvaluji,“ potvrdil na dotaz Deníku Vyškovan Stanislav Mrázek.

Lidé si na stav nádraží jako celku dlouhodobě stěžují. Zmiňují i nepořádek v jeho okolí. „Je to tam bohužel zanedbané,“ komentovala před časem na sociálních sítích například Pavlína Zábranová.

Se závažnějšími změnami ale železničáři čekají na vysokorychlostní železniční trať z Brna do Přerova. Její stavbu zahájí železničáři až za čtyři roky. Jejich plán pro Vyškov zahrnuje především nová moderní nástupiště nebo podchod.