A nejen jim. Jak už Vyškovský deník Rovnost informoval, velké množství značek kritizovali také obyvatelé Vyškova.
Jelikož stavba vznikala i díky dotaci, muselo na ni město doplnit dopravní značky. Nejdřív deset. Později pak dalších šest. A to zhruba na čtyřsetmetrovém úseku.
Nyní se radnice rozhodla prostor přeznačit. „Z odděleného provozu pro chodce a cyklisty uděláme provoz smíšený. Stezek nemáme tolik, abychom je dělili pro cyklisty, chodce a třeba bruslaře zvlášť. Stejný režim bude kompletně v celých Smetanových sadech," sdělil místostarosta města Břetislav Usnul.
Se zjednodušením provozu půjde ruku v ruce i snížení počtu cedulí. Například některé budou oboustranné, jiné zmizí úplně. „Měli jsme několik jednání s policií a dopravními inženýry. Výsledek bude kompromisem z těchto jednání," řekl.