První dvě zatáčky podle něj potřebám sportovců naopak vyhovují. „Mají povrch ze zámkové dlažby s dostatečným poloměrem i výškou,“ přiblížil Hastík.
Zatímco částečné úpravy problematická zatáčka absolvovala už před třemi lety, podle zástupců radnice další zásahy oddálila situace s pandemií covidu. Čtvrtmilionové náklady pokryje investiční fond příspěvkové organizace města.

Zatáčky musí splňovat parametry bezpečnosti a umožňovat předjížděcí manévry. „Úpravou traťového prvku se zároveň zjednoduší údržba a zvýší atraktivnost dráhy. Je to další krok k postupné modernizaci trati,“ sdělil vyškovský místostarosta Roman Celý.
Přibyde takzvané profi sekce. Svépomocí provozovatele totiž dojde ke zdvojení třetí roviny, která se po výjezdu z druhé zatáčky rozdělí na dvě: pravou s obtížnějšími prvky pro starší kategorii jezdců a levou jednodušší pro mladší kategorie. Při vjezdu do třetí zatáčky se roviny spojí znovu v jednu dráhu.

Celá závodní BMX dráha se skládá ze čtyř rovinek a tří zatáček. Dlouhá je 350 metrů, startovací pahorek je opatřený hydraulickou startovací rampou. Umožňuje tak start až z osmi pozic.