Cestující využijí i průchod nádražní budovou. „Schodiště je ale zatím bez nového obložení. Příčinou jsou nepříznivé povětrnostní podmínky,“ uvedl Polišenský.

Soukromý provozovatel za práce zaplatil kolem padesáti milionů korun. Podle zástupců společnosti čerpali z vlastních zdrojů bez využití dotací.

Místní výsledky oceňují. „Já osobně jezdím spíše vlakem a autobusy tolik nepoužívám, ale rekonstruované nádraží je krásné. Moc se mi to líbí,“ sdělil třeba Kamil Drnhola.

Lepší komfort

Omezený je nadále provoz kolem nového kiosku. „Budou tu ještě dokončovací práce a z druhé strany budovy se příští týden dodělá přístřešek se stojany na kola,“ prozradil provozovatel.

Nová podoba nádraží podle provozovatele přináší cestujícím lepší komfort. „Pomáhá jim také se zjednodušenou orientací a snadnějším pohybem po areálu nádraží, to se týká také invalidních cestujících,“ prohlásil Polišenský.

Dělníci mají ještě dělat terénní úpravy před budovou a kolem nádraží. „Rekonstrukce čeká i vnitřní prostor čekárny. Další práce budou za provozu s možností krátkodobých omezení, které by neměly být pro cestující zásadní“ dodal provozovatel.