DISKUTUJTE DOLE POD ČLÁNKEM

Přestože podle nich zatím práce pokračují podle plánu, dělníci v prostoru mostu našli přeložky některých inženýrských sítí.

„Kvůli tomu předpokládáme, že se práce můžou zkomplikovat. Kdyby opravdu došlo k problémům, termín ukončení opravy by se zřejmě posunul. Uzavírka by tedy trvala déle,“ upozornil vedoucí technicko správního úseku vyškovských cestářů Jan Olejníček.

Jak moc se může termín protáhnout, to nevěděl. Práce ovšem mají být hotové do konce května. Olejníček uvedl, že i kdyby potíže nastaly, práce budou u konce ještě letos.

„Rádi bychom toho docílili už také proto, že chceme, aby na rekonstrukci mostu navázala oprava průtahu obcí,“ uvedl Olejníček.
Na opravu hlavního tahu už podle jeho slov silničáři mají stavební povolení. Všechno teď záleží na tom, jestli kraj dá na rekonstrukci peníze.

„Stavba mostu a obnova silnice vyjde na víc než šestadvacet milionů korun. Z toho most bude stát sedmnáct milionů. Potřebujeme tedy dalších devět na opravu průtahu. Jestli je budeme schopní uvolnit, to teď opravdu netuším,“ řekl vedoucí technicko správního úseku vyškovských silničářů.

Ředitel Správy a údržby silnic Jihomoravského kraje Jan Zouhar přiznal, že i cestáři pociťují ekonomickou krizi. Proto ani on nyní neví, jestli víc než devět milionu na uhřický průtah uvolní.

„Pokud tuto akci neuskutečníme letos, určitě ji vyřešíme přednostně hned v příštím roce. Rozhodně však budeme dělat všechno pro to, abychom opravu nemuseli odkládat,“ nechal se slyšet Zouhar.

ČTĚTE TAKÉ SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY V PRAVÉM HORNÍM ROHU