„Už od září jsme v naší organizaci počítali, že nastane podzimní problematická doba „s Covidem“ a připravovali jsme na ní nejen náš tým a chod organizace, ale i klienty. Naše čtyři sociální služby jsou pro klienty stále otevřeny, provoz organizace jsme co nejvíce přizpůsobili tak, abychom vydrželi co nejdéle bez uzavření celé organizace. Jsou tak oddělené prostory pro jednotlivé týmy služeb, zajištěné desinfekce a ochranné pomůcky, stanovený systém komunikace, poupravený chod služeb a práce s klienty. Vše také denně ladíme dle vydávaných nařízení vlády,“ ujistila ředitelka Jana Podrápská.

Ilustrační foto.
V Bučovicích řeší nedostatek parkovacích míst. Rozšíří je v několika fázích

Mezi klienty PIAFA Vyškov patří také řada obyvatel domu na Polní 5 ve Vyškově. „Je zde velká kumulace seniorů a osob se zdravotním znevýhodněním, a proto jsme zde minulý týden předali právě jim asi sto příručních desinfekcí, které jsme mohli pořídit díky podpoře Výboru dobré vůle.

Jsme připraveni poskytnout v následujícím období, tak jako na jaře, zvýšenou podporu právě osobám v seniorském věku a lidem se zdravotním nebo sociálním znevýhodněním, kteří jsou osamoceni a nemají se na koho obrátit, a to na území města Vyškova i v blízkém okolí,“ dodala Podrápská.