Podle Šlapanské měly společnosti předložit své nabídky do šestnáctého března. „Odevzdala jsem ji a čekala. Protože jsem z rady nedostala žádnou odpověď, vyhledala jsem na internetu její usnesení. Bylo v něm, že se rozhodnutí o mé nabídce odsouvá do další schůze. O návrhu Miroslava Jandory tam nebylo ani slovo,“ vysvětlila Šlapanská, jejíž agentura se několikrát na Napoleonských slavnostech také podílela.

Zdůraznila, že firma Davay Communications do termínu podle všeho tedy žádný návrh nepředložila. Její slova zápisy z usnesení slavkovských radních potvrzují. Na své osmé schůzi totiž radní podruhé vyzvali jednatele společnosti Miroslava Jandoru k předložení scénáře. Termín mu dali do třiadvacátého dubna.

Podle Šlapanské tak Jandora nesplnil podmínky výběrového řízení. „V něm je běžné, že takový účastník je z něj automaticky vyřazen. Slavkovští radní jsou však natolik benevolentní, že vyvolenému účastníkovi dají nejen druhou šanci, ale ještě ho znova vyzvou, aby ji laskavě předložil. A co další výběrová řízení, je již dnes znám vítěz? A na kolik přijde takové vítězství?“ uvedla Šlapanská.

Podle slavkovského starosty Ivana Charváta se tvrzení Šlapanské nezakládá na pravdě. „Žádné výběrové řízení totiž nebylo. Od loňska jsme jednali o sjednocení slavností s obcí Tvarožná, aby dvě akce se stejným názvem neprobíhaly každá jinde. Tvarožná má smlouvu se společností Davay Communications. Proto jsme se tak rozhodli,“ řekl Charvát.

Podle něj radní ani neposunuli žádné termíny. „Pouze jsme se do určitého data nerozhodli,“ doplnil starosta. Jednatel společnosti Davay Communications Miroslav Jandora považuje nařčení Šlapanské za neopodstatněné. „Je to totální nesmysl. Co by to mělo za význam? Pokud vím, tak žádné výběrové řízení nebylo. Je možné, že tuto reakci odstartovala tisková zpráva o deklaraci mezi Slavkovem a Tvarožnou, kterou jsme zrovna zveřejnili,“ řekl.